MARKETING AUTOMATION SPECIALIST FOR EKSTRA BLADET

Marketing Automation Specialist til Ekstra Bladet

 

Brænder du for at eksekvere relevant 1:1 omnichannel kundekommunikation og ser du mulighederne i at anvende data som en løftestang til at sikre Ekstra Bladets resultater i fremtiden? Så er du måske Ekstra Bladet nye Marketing Automation Specialist.

 

OM JOBBET

Vi har store ambitioner om at vækste vores abonnementsbaser på Ekstra Bladet markant. Og derfor sætter vi fuld fokus på marketing automation. Og i den forbindelse søger vi en Marketing Automation Specialist, som sammen med CX teamet skal sikre den gode kundeoplevelse gennem relevant og personlig kundekommunikation på tværs af alle vores kanaler via Salesforce Marketing Cloud. Vores fokusområder er udvikling og optimering af adfærds- og trigger-dreven kommunikation ved brug af datakilder gennem hele kunderejsen.

Du bliver en del af et ny oprettet CX team på 5 personer, og med reference til CX chefen kommer du til at spille en helt central rolle i at konvertere data til indsigter og sikre relevant og personaliseret kommunikation til vores kunder og potentielle kunder.

 

DE PRIMÆRE OPGAVER

  • I tæt samarbejde med vores analyseafdeling, kortlægger du vores databehov samt krav spec. dataleverancer fra analyseafdelingen.
  • I tæt samarbejde med Senior CX manageren, definerer du data triggers og -flows til brug for marketing automation via Salesforce marketing cloud.
  • Sikre en effektiv indarbejdelse af data mining-indsigter i kundeprogrammer og kampagneaktiviteter (især churn- og leadscoring)
  • Medvirke til at udvikle nye personaliseringsmuligheder på tværs af alle Ekstra Bladets kanaler.
  • Levere kvalificerede kundeemner til segmenterede kampagner.
  • Du har også ansvaret for at sikre at vores automation strategi er effektiv, gennem løbende effektmåling og rapportering (benchmarks og dashboards)
  • Du har ansvaret for løbende at sikre validering og forbedring af vores marketing datasæt, herunder at definere nye mulige datapunkter.
  • Du er super user i vores marketing automation tool, Salesforce Marketing Cloud.

 

DIN PROFIL

  • Har en relevant uddannelse (cand.merc.mat., cand.it, cand.scient.oecon., datamatiker eller lign).
  • Har 2-3 års erfaring fra et lignende job.
  • Har nogen erfaring med SQL og har nemt ved at lære nye systemer.
  • Erfaring med Salesforce eller lignende systemer er en fordel, men ikke et krav.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner og formår at skabe et tæt samarbejde med IT, marketing, analyse, redaktion, mfl.
  • Har solid data- og målgruppeforståelse
  • Har en struktureret arbejdstilgang.
  • Har en god forståelse for medier, content og gerne abonnementsmodeller.

 

ANSØG JOBBET I DAG!
Vi glæder os til at modtage din ansøgning! Samtaler afholdes løbende.

INTERESSERET?

Send dit CV samt ansøgning til Headhunter, Brian hansen hos DigitalCareer på mail brian@digitalcareer.dk Du er også velkommen til at ringe til Jan Vetlov på tlf.: +45 40 11 14 32, hvis du har spørgsmål til stillingen.

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og behandler derfor indkomne ansøgninger løbende.

 

OM EKSTRA BLADET 

Ekstra bladet er Danmarks største kommercielle nyhedsbrand. Vi er dagligt i kontakt med over 900.000 danskere via vores medieplatforme, og det forpligter. Ekstra Bladet er grænseoverskridende, respektløs, fræk og højtråbende, men vi bestræber os altid på at være troværdige, og vi indrømmer, hvis vi begår fejl. Som arbejdsplads er Ekstra Bladet et sted med højt til loftet og en bankende puls, og hvor der er ikke er langt fra tanke til handling. Kommercielt er vi førende og altid på forkant med markedet og mulighederne. Vores dedikerede medarbejdere arbejder målrettet på at levere nyheder og underholdning til danskerne – døgnet rundt. Altid lidt før de andre.

 

DigitalCareer PRIVACY AND DATA PROTECTION POLICY 

DigitalCareer provides the right recruit for the customer both when searching for specific jobs but also relevant candidates within the area of operations (“Search and Recruiting”).

This Information on Processing of Personal Data is aimed at persons who are in contact with DigitalCareer on the basis of services, as customer or candidate. You can read more specifically about what is applicable in the individual situations in the relevant tabs. Others are of course also welcome to have a look at our policy. Find information about the policy here.