DIGITAL MARKETING SPECIALIST TIL BONNIER PUBLICATIONS

DIGITAL MARKETING SPECIALIST TIL BONNIER PUBLICATIONS

 

Brænder du for at bygge store brands ved hjælp af digital marketing? Evner du både strategisk rådgivning om effektiv digital markedsføring og førsteklasses hands-on eksekvering på digitale kanaler? Og har du lyst til at arbejde for en ambitiøs og succesrig medievirksomhed? Så har vi jobbet til dig.

Bonnier Publications A/S råder over en række spændende brands som for eksempel Illustreret Videnskab, I Form, Gør Det Selv, Historie og Aktiv Træning. I det daglige sælger vi abonnementsbaserede produkter – både vores printede magasiner og diverse digitale produkter.

Til vores kontor på Østerbro i København søger vi en knivskarp senior-profil inden for digital marketing, som kan løfte vores marketingaktiviteter til nye højder og vækste vores brands i hele Norden. Stillingen er forankret i vores digitale kampagneteam, hvor du vil indgå i et team bestående af andre digitale specialister inden for paid og owned digital media.

 

DINE ARBEJDSOPGAVER OG ANSVAR

Med reference til teamlederen for vores digitale specialister får du blandt andet ansvaret for:

  • Planlægning af digitale marketingkampagner
  • Definering af formål, målsætninger, KPI’er
  • Anbefaling af kanaler, taktikker, budskaber, materiale, budgetter
  • Eksekvering af digitale marketingkampagner på paid media
  • Skaffe opmærksomhed, kendskab, engagement, kvalificeret trafik
  • I mindre grad skaffe konverteringer, leads, subscribers
  • Rapportering/opfølgning på kampagneaktiviteter
  • Strategisk rådgivning omkring effektiv digital markedsføring af vores produkter.

 

DINE KVALIFIKATIONER

Om du arbejder på et digitalt bureau, mediebureau, er selvstændig eller arbejder hos et brand, går vi ikke så meget op i. Bare du har den digitale marketing-værktøjskasse i orden.

Du er det rette match, hvis:

  • Du har min. 5 års erfaring med digital marketing – med hovedvægt på paid
  • Du ved, hvordan man arbejder med digitale marketingkanaler, uanset hvor i salgstragten de potentielle kunder befinder sig.
  • Du har indgående kendskab til, og hands-on erfaring med betalte digitale marketing-kanaler som f.eks. Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest eller lignende.
  • Du har et godt kendskab til digitale marketing-discipliner som content marketing, influencer marketing, app marketing, native advertising mm. Det er kun en bonus, hvis du har arbejdet med indkøb af annoncer gennem f.eks. Google.
  • Det er yderligere en bonus, hvis du har arbejdet med abonnementsbaserede produkter, eller digitale produkter og ydelser.
  • Du kan tænke kommercielt og er en dygtig kommunikator
  • Du er struktureret, ambitiøs og har en relevant og digitalt forankret uddannelse
  • Du forstår værdien af løbende afrapporteringer, er ansvarlig for en systematiseret proces for området, samtidig med at du kan præsentere nøgle-indsigter for ledelse og kolleger.
  • Dit danske er flydende, og du kan engelsk på et teknisk højt niveau. Hvis du har sproglige egenskaber på svensk, norsk eller finsk, er det et stort plus.

 

VI TILBYDER

Hos Bonnier Publications kan du se frem til et stort ansvar og medindflydelse. Samtidig er vi en arbejdsplads med højt til loftet og en uformel omgangstone. Vi sidder i et åbent kontorlandskab, og vi prioriterer at have et arbejdsmiljø, hvor det er sjovt og udfordrende at gå på arbejde. Og så har vi en lækker frokostordning med stort fokus på sundhed og økologi samt diverse medarbejdergoder såsom motionsrum, frugtordning, sundhedssikring, yoga og massageordning.

INTERESSERET?

Hvis du har spørgsmål angående denne stilling, er du velkommen til at kontakte konsulent, Isja Maria Cooper på +45 53 52 40 11. Send venligst ansøgning og CV til i.cooper@digitalcareer.dk

Vi opfordrer enhver kvalificeret kandidat til at ansøge – uanset køn, etnisk baggrund, seksuel orientering, religion, handicap eller alder.

 

DigitalCareer PRIVACY AND DATA PROTECTION POLICY 

DigitalCareer provides the right recruit for the customer both when searching for specific jobs but also relevant candidates within the area of operations (“Search and Recruiting”).

This Information on Processing of Personal Data is aimed at persons who are in contact with DigitalCareer on the basis of services, as customer or candidate. You can read more specifically about what is applicable in the individual situations in the relevant tabs. Others are of course also welcome to have a look at our policy. Find information about the policy here.