CRM MANAGER TIL BERLINGSKE MEDIA

CRM Manager til Berlingske Media (CLOSED)

 

Drømmer du om at stå i spidsen for udviklingen af Berlingske Medias nye CRM-strategi? Har du digitalt blod i årene, og brænder du for kundefastholdelse? Vi søger en strategisk funderet CRM Manager til en nyoprettet stilling i en helt ny afdeling.

Vi skal lykkes med en digital omstilling, hvor vi i fremtiden skal have langt flere digitale abonnenter. Som en del af den rejse, skal vi implementere fastholdelsesstrategier, med tilhørende planer og aktiviteter, så vi bliver bedre til at skabe værdi for, og holde på, vores kunder. Derfor søger vi en CRM Manager, der kan drive fastholdelsen af brugere på Berlingske Medias brands: Berlingske, Weekendavisen, B.T. og Euroinvestor.

 

PRIMÆRE OPGAVER

Som CRM Manager er det dit ansvar at udvikle, implementere og eksekvere Berlingske Medias fastholdelsesstrategi. Du skal udvikle strategi og planer fra bunden, og identificere hvilke aktiviteter vi skal igangsætte. Du bliver en del af et dedikeret team i Marketing, der arbejder på tværs i huset med aktiviteter, der kan forbedre loyaliteten hos vores kunder.

Dine primære ansvarsområder vil være at:

  • Opbygge og udvikle retentionstrategier
  • Etablere best practice der sikrer og forbedrer fortsat loyalitet hos vores kunder
  • Håndtere dialogen til et digitalt bureau – sikre overensstemmelse mellem strategi og eksekvering af opgaver 

 

DIN BAGGRUND

Vi søger en strategisk funderet CRM Manager med entreprenørånd, der brænder for kundefastholdelse og trives med en hverdag, hvor du – sammen med det digitale bureau – i høj grad selv skal opfinde de løsninger, der bringer os i mål. Du har et strategisk perspektiv, men kan samtidig køre projekter selv. Derudover skal du have et blik for løsninger på både kort og lang sigt, og tænke optimal udnyttelse af data ind i alt, hvad vi gør.

  • Du er vant til at omsætte strategier til konkrete planer og leverancer, der skaber værdi for både kunde og virksomhed
  • Det er afgørende, at du har en analytisk og datadrevet tilgang til fastholdelse, hvor du kan omsætte data til indsigter og konkrete initiativer
  • Du skal være i stand til selv at eksekvere, justere samt evaluere indsatser. Det sker bl.a. i samarbejde med afdelingens projektleder og CRM-koordinator
  • Du er en erfaren projektleder, og har formentlig mindst fem års erfaring fra enten bureau- eller kundesiden, hvor du har arbejdet med avancerede dialogprogrammer og fastholdelsesstrategi

 

PERSONLIGE KVALIFIKATIONER  

Som person er du udadvendt, selvkørende og har et stærkt drive. Du lader dig ikke slå ud af, at den nemme vej til målet ikke er tilgængelig; så finder du bare en ny måde at nå målet. Endvidere er du visionær og robust med stærke kommunikative evner.

 

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR

Løn efter kvalifikationer. Der er tale om en fast fuldtidsstilling.

INTERESSERET?

Kontakt DigitalCareer: Recruitment Consultant Isja Maria Cooper på tlf. +45 53 52 40 11 eller i.cooper@digitalcareer.dk. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og inviterer derfor løbende kandidater til samtale.

 

DigitalCareer PRIVACY AND DATA PROTECTION POLICY 

DigitalCareer provide the right recruit for the customer both when searching for specific jobs but also relevant candidates within the area of operations (“Search and Recruiting”).

This Information on Processing of Personal Data is aimed at persons who are in contact with DigitalCareer on the basis of services, as customer or candidate. You can read more specifically about what is applicable in the individual situations in the relevant tabs. Others are of course also welcome to have a look at our policy. Find information about the policy here.